THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

HERE , MY LIFE .

                                                               MY BABY
her name , Shifa Amani . she's my life .


since habis sekolah . aku stay rumah setahun  HAHA !  jadi miaw aku . tapi ta gemok jugak . brr . its okayh . aku happy dengan hidup aku .
then , after one year , aku dapadd kerja . tade pengalaman , ta slalu kluar ruma , ta selalu jauh dengan mama , aku cube untuk berdikari , untuk bekerja . aku dapadd kerja taska and situ sekarang ni rumah numb due aku .

dengan tade interview , aku start kerja . first day kerja aku rase macam na blah . but sabar , sebab itu permulaan aku . second day kerja  boss sakidd masuk hospital . pergh ! imagine lhaa , dengan ta tahu menahu ape , kerja dgn tade sape aja selama seminggu time tu memang rase tana kerja lhaa ken . its okayh . try lagi . sebab orang kate na seribu daya , tana seribu dalih . kerjakerja . samoai lhaa mule sayangs dengan anakanak taska . pertengahan kerja . ade masala dengan boss . seriously , dia baik . tapi mental dia ta stabil . na berhenti rase , selalu nye na berhenti sebab gaji lhaa ken . boss bagi ta betul . banyak da aku tahan dengan boss yang paranoid tu , setahun  ye setahun aku tahan . still kerja . semue nye kerana amani dan anakanak yang lain .sayangs mereka . sayangs na tinggal ken mereka .

sometimes , da rase macam aku janda anak 20 doe . HAHA ! tapi best , penadd ?" itu normal orang bekerja . penadd tapi sayangs . buda nakal ? itu juga normal . sebab dia bergelar budabuda emosi dia orang masih ta terkawal , banyak ragam mereka , lain orang lain ragam nye . but itu semua small matter . ad mase tegas , ade mase sayangs . layan manja mereka . .

setahun hidup dengan mereka , dan ini , ini life aku sekarangg . sambung study ? hum aku ta rase na sambung lagi . mungkin kerja dulu .

shifa amani . dari dia dalam enam tujuh bulan lhaa mase aku masuk kerja sampai lhaa sekarangg dia da setahun lebih . dia yang paling aku sayangs .  dari baring golekgolek , merangkak , berdiri , berjalan , bekatekate  and now macammacam suda . ouch ! nakal teramat sangadd . na mara sayangs , ta sampai hati . seriously , satu hari ta jumpa da rindu sangadd dekadd baby amani . iloveyou sayangs .


dia . dia senyuman saye , dia penawar hati ini , dia yang saye sayangs .
she's my sunshine , she's my life , she's my everything .

hari demi hari berlalu , hari kedepan hanye allah yang tahu di mane dia dan aku . berhenti ? maybe . ta sure . haha apepape puns dia baby amani :*
walaupuns dekadd situ aku yang paling kecil , tapi pangkat aku yang paling besar . HAHA *evil laugh


LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: