THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ladies Night Dinner

HOHO . sekarang baru dapadd update lagi . okayh , sekarangg gua na cerita sikidd . cerita bayak nanti malas taip . HAHA !

okayh sebenarnye cerita ni cerita hari jumaat . seriously , hari jumaat tu serba last minit . ni semue sebab boss . boss bagi tahu last minit . memang gile lhaa ! okayh  mulemule dia cakap ade dinner . itu puns due hari sebelum dinner tu . then dia cakap kene buadd persembahan . bapak lhaa gua da lhaa ta pernah buadd persembahan bagai ni . lagi depan orang ramai . bedekah siak ! then dinner tu aku akan campo orangorang yang halim lhaa ken . then bile tibe esok na dinner . dia baru cakap yang aku , kene bagi speech , pergh lagi double triple gile ! sepanjang aku sekolah puns ta pernah buadd cetu , ni kalau membe lame tahu mesti dy orang bedekah . hahaa . okayh imagine lhaa . dekadd mase da suntuk , na siap ken persembahan , na siap ken teks ucapan bagai . gua ta bule lari da time tu . mule nye gua ingat na merayu dekadd boss , kononkonon aku ta bule buadd bagi speech tu sebab aku ta bule buadd . ehh ehh ! tetibe jadi dia pulak yang merayu dekadd aku . ahaha sial lhaa jai . ta bule lari gua . pening , benak otak aku di buaddnye .






tadaa ! begini lhaa aku bile na pergi . cikai je doe . hm muka nervous na bagi speech . haha . serba kelam kabut . last minit semue nye , siap puns last minit , sebab aku memang tana pergi :3


HERE ,

bismillah ...
assalamualaikum wbt
saya mewakili bagi pihak stafstaf taska dotdotdot ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada taska dotdotdot kerana menjemput kami ke majlis makan malam ini . kami berasa teruja menghadiri majlis makan malam ini kerana bagi kami inilah kesempatan kita bertemu dan beramah mesra dengan stafstaf taska dotdotdot .

walaupun kami belum dikenali ramai . tetapi kami sentiase cuba sedaya upayauntuk menjadikan taska kami lebih menonjol , justeru menjadikan kerjaya kami dipandang tinggi . kami sentiase bekerjasama untuk memastikan impian kami terlaksana . 

sekali lagi , saya mengucapkan terima kasih kepada taska dotdotdot kerana menjemput kami ke majlis ini . sekian , sya akhiri ucapan dan lafaz suci wabillah hi taufik walhidayah wassalamualaikum wbt .

ahaha ni lhaa isi ucapan last minit yang aku mampu buadd . noob . da lame ta pergi sekolah , otak aku da beku . ta bule na pikir banyak da . brr
mase bagi speech tu . aku naik je , aku tediam lame . bapak nervous gile bile orang ramai tetumpu pade aku . gosh time tu rase na blah je . settle blahblahblah . gua turun makan sepuas yang bule sebab kelaparan balik kerja haha .
ehh ehh ! tapi ken tapi ken . hm walaupun mereka begitu , tapi mereka agak belagak , kami yang empat kerat ni sengih macam kerang busuk . merekamereka muka macam pantat ayam . cis ! menyampah .
okayhokayh . fullstop here , aku da malas na taip lebih . see ya :)


LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: