THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

seandainye kau mengerti

hidup ni ad suke ad juge duka . aku jalani hidup dengan pelbagai dugaan dan cabaran . dugaan demi dugaan , tapi aku redha je .

here ,
aku ad kenal dengan someone ni . pade aku dy speacial lhaa jugak .syafiq name dy . mule nye aku rase biase je dengan dy . aku just na bekawan macam biase je lhaa . tapi . . :(
awal nye aku ta teringin n ta berminadd puns na kawan nan dy . tapi dy ramah , slalu tegurtegur , so aku puns melayan je lhaa . kawan punye kawan . mula rapat lhaa jugak . bile da rapat tu , da start mengade sikidd lhaa HAHA ! masengmaseng solo time tu . so tape lhaa ken . enjoy lhaa kawan nan dy tu , mature , funny , caring , baik plak tu . best lhaa kawan nan dy . kadang tu aku suke tanye pendapadd dy kalau ade apeape yg aku ta yakin . happy gile aku nan dy ngee :)
tapi lame ke lamaan tu aku mmule rase lain . rase suke dekadd dy ! na je jerit kat telinga dy cakap SAYE SUKE AWAK !

saye suke awa tapi . . .
hm aku tahu dy still sayangs ex dy yg dulu tu . aku pendam je lhaa . diam ken je :[
lately ni kitorang da jarang contact . then hari tu text nan dy . dy cakap dy na bg tahu something , aku egt na bg tahu ap lhaa ken . then dy bagi tahu yang dy da bebaik semule nan ex dy . huwaaa patah lhaa hati saye awa :(
sedih je time tu rase . but aku cube kalis aku just cakap bagus lhaa tu dengan mengukir satu fake smile :):(
dy cube na luah ken yang dy maseh keliru nan minah tu . aku malas na dengar , sedih doe :|

awa seandainye awa tahu , saye jeles lhaa dan saye tahu tahu puns semue tu :'<
dalam pade sy gembire sometimes sy feel so sad juge cause awa da berpunye , but i always you to be mine forever . please be mine forever .

then dy ade cakap dy na turun sini , huwaa na jumpe dy na jumpe dy ! but aku pk balik boyfie orang ken , ta ken na klua nan boyfie orang . takodd karma pulak nt . hm aku just cakap nan dy , ta paya lhaa . but at the same time aku na meet dy tu :(

hm kenape lhaa awa ta faham yang saye suke awa , kenape awa sambungg balik nan dy . sadlife

seandainye kau mengerti . .
sedang ken bintang ta dapadd ku gapai
engkau lagi aku ta sampai



LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: