THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

saat mengenangmu


disuatu pagi yang sunyi dan di limpahi embun pagi .
persoalan harihariku menyoalken diriku , masih kah ada esok untukku .
ku hembusken nafas dengan penuh syukur pade ilahi , masih lagi aku menghembusken nafas di muke bumi yang indah ini .
seperti biase satu senyuman akan ku ukir untuk memuleken pagi hariku , dan satu bisikan di hati , hari ini lebih baik dari semalam , esok lebih baik dari hari ini , yang berlaku tetap da berlaku , yang akan berlaku hanye d nanti , yang berlalu biarlhaa berlalu .
langkah ku di mule menuju ke arah jendela yang tertutup rapi dan rapadd itu  , lalu ku menolak daun jendela itu , terase dinginnya tiupan angin d pagi itu .
berdiriku di sudut jendela , kicauan burungburung di pagi hari meleka ken aku , terbawe ken aku mengenang seseorang yang dikasihi . mengenang dirimu , terbayangken wajah mu yang tersimpan beriburibu rahsia . minda dan fikiranku mulai bermainmain teringat akan dirimu yang kian pergi meninggalken ku sejauh mungkin . disaat kau pergi semua terasa hampa , saat aku kehilangan mu , hati ku di baluti rasa pilu , terkenang aku pada mu , senyuman , mata mu , suaramu , tawamu yang membuat hatiku menaruh berjuta harapan , perasaanku ,gelisah , dan jiwaku tidak tenang . aku disini rapuh .aku pilu kerana kasihku padamu . sayu hati ku teringat akan dirimu yang hanya dalam kenangan . saat terkenangken dikau , air mate puns mulai mengalir membasahi pipi ibaradd embun membasahi bumi . hanya tangis ku menggambarken hampa hidupku didalam luka , terasa hampa hidupku tanpa kau . luke yang terukir mengukir seribu erti yang mendalam . lumrah kehidupan bersama luka , tapi pasti ada bahagia menanti . harihariku di temani air mata yang tiade sudahnye . melepasken mu dengan tanpa kerelaan hanya membuahken tangis untukku dan membuat ku mengenal er menyerah .
Setiap pertemuan pasti ade perpisahan . yang berbeza perpisahan....perpisahan hidup mahupun perpisahan mati...


LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: