THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

bile saye sedih :[


bile saye sedih
kadang tu saye akan rase dunia ni tak adil
kenape mesti saye yang ase sedey ni
kenape sedey saye mesti ase
kenape ad mereka yang mampu tersenyum tanpa kesedihan

bile saye sedih
saye akan ase dunia ni kejam
kerane menghukum saye terlalu beradd untuk saye terime
terlalu sakidd untuk saye dihukum

bile saye sedih
saye rase na menangis sepuas hati saye
na lepas ken ap yang terpendam
lepas ken sakidd di dalam ni
sebab hanye tu yang saye mampu

bile saye sedih
saye rase na menjerit sekuadd hati
na luah ken kemarahan pade diri ni
sebab tu akan membuat ken saye rase lebih baik

bile saye sedih 
saye akan rase diri saye yang paling malang skali
saye akan rasuh terjatuh dalam jurang yang sangadd dalam
dan ta mampu bangkidd semule

bile saye sedih
saye rase takodd
rase takodd untuk berdiri dan bangun balik dari kejatuhan tu
takodd saye terancam
takodd dari segalenye

bile saye sedih
saye akan rase lemah
lemah dan ta bermaye
rase macam dunia ni tade ruang untuk saye

bile saye sedih
sy rase saye berade paling bawah
paling keji
dan ta mampu untuk naik semule

bile saye sedih
saye rase tertekan sangadd
rase tertekan dengan keadaan ni
rase sakidd

bile saye sedih
saye akan makan sebanyak yg mungkin
untuk hilang ken kesedihan tu

bile saye sedih
saye akan rase susah hati , dan byk berfikir
hati saye ta tenang
fikiran saye bercelaru

tapi saye ta kesah semue tu , sebab hidup mesti kuadd untuk hadapi cabaran 
dan saye masih mampu bule bertahan dan sabar dengan setiap dugaan hidup yang datang :']


Saya SUSAH tapi ada yang LEBIH SUSAH dari saya , saya DERITA tapi ada yang LEBIH DERITA dari saya , saya SEDIH tapi ada yang LEBIH SEDIH dari saya , saya SAKIT tapi ada yang LEBIH SAKIT dari saya . Rupanya saya lebih SENANG dari MEREKA , rupanya saya lebih BAHAGIA dari MEREKA , rupanya saya lebih GEMBIRA dari MEREKA , rupanya saya lebih SIHAT dari MEREKA ♥


LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: