THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

allah lebih sayangs kan die :'[

dugaan hidup tahun ni sangadd menyakiddkan
lepas satusatu menimpa
ibarat suda jatuh ditimpa tangga

hari tu nenek sakidd , mama ajak g tengok
aku egt kan sakidd biase je , sebab nenek mmg slalu sakiddsakidd , pade aku biase lhaa orang tua ken
so aku ckp tape lhaa tana ekodd
then mama balik , mama cakap
semue orang n nenek tanye mane aku , kenape ta ekodd
aku diam je lhaa

mase maghrib tadi , tengah tengok tb , papa col mama
mulemule mama ta dengar ape papa chakap sebab bising dengan orang menangis
then mama chakap nenek da meninggal :'[
ya allah , menyesalnye hari tu aku ta tengok nenek
terkilan aku :((

mase spm hari tu , balik dari jawap paper , papa amik aku , terus pegi ruma nenek
hari tu last lhaa aku tengok nenek :((
ta sangke last hari tu aku salam dan cium tangan nenek , last hari tu nenek cium aku :'(
raye tahu ni last aku beraye nan nenek
hanye tu nenek yang aku ade , tapi now tade lagi da :'(
tade lagi nenek , tade lagi salam , n cium nenek , tade lagi ciuman dari nenek , semuenye tade :'[
ya allah kenape begitu cepadd kau ambil dy :((

aku macam ta bule trime , ta sangka semue ni jadi :((
kesal , kesal ta tengok dy hari tu
padahal mama cakap nenek cume sakidd tangan je , dokter check pn tade pape  biase sakidd orang tue , tu aku relax je , tana ekodd
tapi da ajal dy kan , aku redha

tadi sampai je ruma nenek , aku da sebak tengok
kucup dahi dy untuk yang terakhir kali :'(
bile tengok atok , lagi aku sebak :[
puas aku nangis , aku sedar dan tahu nenek ta kan kembali lagi
allah lebih sayangs kan dy

sayangs dekadd nenek :'[


LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: