THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

kau kawan terbaik aku !

hello :)
na story pasal friendship lhaa kawan ! ^^
aku ad 3bff
awal nye kami berempadd
tapi bile someone tuh datang
then menghancurkan sgalenye
persahabatan aku musnah

mulenye aku ta sedar yang die na hancur kan prsahabatn tu
lame kelamaan
mbe lain akap ca tu
dan mule nye aku ta pecaye
tapi now...
aku mue sedar :')


aku ad sowank kawan
yang aku anggap kawan terbaik
dari form1 kawan nan die
always dengan die
dari dulu till now
tapi....
lepas dy mule rapadd dengan kawan baru dy tu
die mule berubah
dan aku mule sedar
dy bukan lhaa kawan yang selame ni aku anggap bff 
sikap dy
buadd aku ta tahan dan semakin sedar
yang dy hanye lhaa sekadar kawan suke

ni ayien !
chantek ken ?
mmg lhaa kawan aku kan !  ^^


mulenye aku knl dy
tapi sebelum sato class dulu aku ta suke dy
ta thu np
tapi...
bile da kawan dy baik :))
lepas yang aku anggap bff tu berubah
dan happy nan kawan kesayangan dy tu
aku mule anggap persahabatan tu biase
hari makin hari
baru aku tahu ayien lhaa kawan aku
die yang always ade :))
tapi bile aku malas die selalu ekodd malas
aku takodd ouh die ekodd malas aku tu
nanti orang kap ap lak ken
nasib baik spm ni dy rajin
chaiyok kawan ! ^^
banyak bende da lalui nan dy
aku gaduh dy tlg
dy gaduh aku tlg

tapi pade sato hari tu dy gaduh
ade akk mbe tu soundsound dy
aku tak suke bhaii kw usik mbe aku ^^
akk mbe tu , mbe aku jgk lhaa
tap ap le buadd kn
ayien yg kat depan mate , mmg lhaa aku bekap kawan aku :))
sorry kawan


kau lah kawan terbaik aku ! aku sayangs kau ouh !
#akuakancubeuntukprotectkawanakuwalawakutakmampu


sorry ayien suke hati amik pic kaw hiks ^^


LIKE KALAU SUKE !

0 coment here: